Carti – leapsha


Da, stimatul SkyHunter vrea sa dea mai departe o leapsha primita, iar eu ma aflu printre ei… Imi e greu sa spun care e utlima carte citita, pentru ca pur si simplu nu mai stiu care e… Am de obicei, cate o perioada (care nu ma tine foarte mult, recunosc) in care fac maraton… de citit carti. Asadar, ultima perioada de genul acesta se intampla prin vara si cred ca ultima carte a fost „Fie-ne tranzitia usoara” a lui Radu Paraschivescu, iar de atunci incerc sa termin „Confesiunile unui asasin economic” de John Perkins- o carte despre „asasinii” secolului XX, despre cum a fost si nu mai e un „asasin” autorul, despre nelegiuiri si lupte ascunse din intreaga lume… Am sa revin cu un sumar al cartii sau cu un <despre ce> e cartea, pentru ca mie imi pare tare interesanta… Asa ca, subject not closed (yet).

Lasă un răspuns

