Toate bune si frumoase…?


S-ar putea spune, mai ales ca in ultimele zile toate au mers bine… Nu vreau sa vorbesc mult despre mine, dar poate unii nu stiu, altii nu vor sa auda, iar restul sunt prea prosti ca sa priceapa… ca life goes on… ( asta pentru pesimistii care cred ca viata se termina odata cu un esec…) Dragii mei concetateni, esecuri sunt si vor mai veni… Asa ca sa nu vi se inece corabiile toate o data…

In alta ordine de idei, ma laud si eu ca am participat la un eveniment Parliament in Club Gaia, unde m-am foarte distrat… Lume multa si buna, printre care iti face placere sa stai… Puteti sa ma acuzati de snobism, dar… I don’t give a fuck!!! Am cu cine, am cu ce si am cum! Doar de aia ma fac jurnalista… Apoi, am mai aflat ca voi face o deplasare in Bulgaria… cu echipa TVR, biensur; abia astept… apoi, ma mut… abia astept si asta… Asa ca, de ce nu m-as lauda ca treburile merg bine?

Si oricum, chiar daca nu ar merge asa cum vreau eu, as stii ca odata si-odata tot va veni randul meu… si atunci sa vedeti ce-i poate capul proastei!

4 comentarii (+add yours?)

  1. Maru' :)
    Oct 14, 2007 @ 08:53:05

    „…life goes on… ( asta pentru pesimistii care cred ca viata se termina odata cu un esec…)”

    Mersi mult pentru incurajari…! :)))

    Stiam eu ca o sa am numai prieteni de familie VIP-uri( „unul si unul…”!) 😉

    Sa o ti tot asa ALEX si sa nu te lasi!🙂

  2. Sky-Hunter
    Oct 14, 2007 @ 18:19:40

    Felicitari Mademoiselle, Bon voyage dans Bulgarie … si: unde te muti ?

  3. Alexandra Solomon
    Oct 15, 2007 @ 07:19:00

    @Sky-Hunter: Multumesc! M-am mutat cu o prietena, provizoriu (tot in Bucuresti😛 )

  4. Sky-Hunter
    Oct 15, 2007 @ 08:55:32

    uff … mi-am imaginat eu ca-n Bucuresti … insa pe unde (ca zona) – sa stiu daca suntem vecini sau nu😀

Lasă un răspuns

