Terapia prin shopping…


… functioneaza sau nu… Depinde de la caz la caz. Am fost cu gajik-mea la cumparaturi azi, dupa o zi „ca toate cele”, al dracului de grea si complicata, ca cica „ne mai inveselim si noi, ne luam ceva dragut si ne distram”… Asa sa fie… ea- cu mai multa nevoie de „terapie”, eu cu mai putina… Si ajungem… Ea da ceva bani pe tzoale faine, eu nu gasesc nimic pe care sa mi se puna pata, decat o chestie draguta de la Bam Boo…😀 Si hai sus sa mancam ceva ca parca ne e foame… Plecam de acolo ca nu mai aveam rabdare sa-mi caut si eu pantofi si ajungem acasa… Unde-i terapia? Pai tot eu ma simt mai bine decat ea, chiar daca nu m-am ales cu nimic… Deci cum functioneaza terapia asta? Mai dai si bani si tot in starea aia esti… Sa fim noi de vina? Sa fie oare tot problemele care-ti dau de furca mereu si, bineinteles, cand un rau vine, nu e niciodata singur? De ce n-au reusit super-blugii si mega-bluzele sa o binedispuna pe prietena mea? De ce am fost tot eu aia fericita cand mi-am luat doar un nimic, cand am avut aproape aceeasi zi ca si ea si cand totusi, am fost langa ea si am „plans” impreuna? Ghici ciuperca ce-i!

Dupa ce ma chinui sa-mi raspund la intrebari, trec la subiectul numarul 2. Asta fiind about love, boys at alli. Adica, boy, if you want me, you have to fight for me… Din toate povestile pe care le aud de la prietenele si colegele mele, trag cateva concluzii. Ca iubim prea usor (pe bune), ca ne daruim cu totul fara sa cerem nimic inapoi, desi, inconstient, vrem reciprocitate, ca daca el suna si-si cere iertare il ierti pentru ca nu poti alfel, ca ne calcam prea usor pe demnitate, ca independenta noastra se traduce prin definitiile lui si ca tot ce vrei tu trebuie mai intai sa vrea el… Si ar mai fi cateva, dar nu-mi vin momentan in minte. Ce sa le faci? Fetele „mele” stiu ca nu e bine, dar nu se pot abtine; stiu ca merita mai mult, dar tot pe ei ii vor; stiu ca le va parea rau, dar cred ca merita sa riste… Stop doing that, girls! You deserve everything, because you are everything to him. Sau, cel putin, asa ar trebui sa fie. Vorba lui Beyonce- „If I’m not your everything, how about I’ll be nothing?” Eu, una, de aici din postura de „patita” si „trecuta” prin unele dintre ele, dau sfaturi de care stiu ca nu ma voi tine nici macar eu cu sfintenie. Dar merita sa risc! Merita atata timp cat eu sunt ok, cat prioritatile mele raman aceleasi si cat fericirea mea e bine inteleasa si apreciata…

Am I right or what?😛

2 comentarii (+add yours?)

  1. Maru:)
    Oct 05, 2007 @ 05:13:57

    Poate ca nu o sa ma mai poata suferi prietena ta ALEX, dupa acest post, insa in timp o sa ma inteleaga…🙂 asa ca o sa fiu sincer si direct cu voi si o sa va spun, cu regrete si cu o mare durere de inima :)ca: „terapia prin shopping” e la fel ca „terapia cu apa”(ca acele vindecari miraculoase cu apa despre care pacientii stiau ca ar fi un „medicament miraculos”…:)

    Acea bucurie de la shopping „vine din alta parte”…:) din faptul ca iesi impreuna cu o persoana apropiata, esti intre oameni si comunici fara sa te certi cu cineva…!:) In fine…povestea e lunga insa cred ca trebuie sa stai mai mult in preajma prietenei tale ALEX sa o incurajezi si sa o inveti sa faca si ea la fel cu cei din jur(adica sa le vorbeasca frumos si sa ii incurajeze…).

    Bucuria vine cand oferi si tu bucurie celor din jur…😉 Sti povestea aceea cu „plantatul”: daca plantezi capsuni cred ca nu o sa astepti sa rasara din pamant ceapa si usturoi. U ALEX plantezi multa bunadispozitie si bucurie si e normal sa culegi la fel…adica sa ti se ofere si tie multa bucurie si bunadispozitie.
    Asa ca ALEX:…sa nu te lasi…planteaza in continuare „capsuni”:)(adica bucurie in vietile celor din jurul tau) si „initiaza-ti”… prietena „in ale agriculturii”…:) si spune-i ca merita mai mult si e mai „productiv” si mai „dulce” sa planteze si ea „capshuni” pentru ca,in timp, adica chiar a 2 a zi:) va simti si ea gustul dulce al „capsunilor”…:)
    Sa aveti grija de voi!
    Maru’
    PS: Parca e cam „filozofic” postu’ acesta…!:) Daca nu ai inteles ceva ALEX…o sa iti povestesc mai multe despre „agricultura vietii”…:)

  2. raduborcea
    Oct 07, 2007 @ 21:43:37

    oricum nimic nu se compara cu o pereche noua de pantofi:D

Lasă un răspuns

