Totul ?


Ganduri multe despre nimic… Asta ar fi fost titlul, dar nu stiu de ce, am impresia ca pot ceva mai mult😛 Adica as putea gasi un titlu”l” (🙂 ) mai bun. Intre timp ( adica timpul in care gandesc eu titlul) as putea scrie cate ceva. Ar fi cateva lucruri din categoria „Meet to nice you” sau „Fending Sailed” sau „What seems to be the oficer, problem?” , categorii pe care nu mi le insusesc, dar care merita amintite.😀 De o jumatate de ora citesc articole din Cosmo : „D’ale barbatilor”, „Cosmo pentru iubitul tau”, „Tendinte noi de toamna”, „Beauty Q&A”, „Cum pastrezi un bronz sexy”, „Trai in doi”, „Cum te vezi, asa faci sex”, „50 de moduri in care sa-ti reinventezi relatia”, „Cum sa-ti pastrezi identitatea in culplu”, Sa nu crezi chair totul (despre sex)!”, „Ochii (lui) vad…, inima cere!”, „Eu si amicul meu gay”… Urmeaza „Viata la singular”, „Schimbare de look…profesional”, „Invata sa fii lider de la primul job”, „Daca te-nsori cu mine, fug!”, „Paradisul de la Oceanul Indian”… si multe pagini de fashion & beauty!

Cine citeste titlurile se si gandeste ca as fi o semi-debila, incurajata de cealalta jumatate semi-debila a mea… Cine ma cunoaste, stie ca sunt nebuna cu acte in regula. Dar, una peste alta, toate astea te pun pe ganduri. Si din putzul gandirii, iti ies niste idei care mai de care mai nastrusnice. Cele mai tari reviste pentru femei- Cosmopolitan si Elle, in ordinea numerelor de pe tricouri- te pot invata multe lucruri; sau, depinde de cat de multe invataturi tragi din articolele lor… Si te intrebi, dupa o indelunga „culuralizare”, stand si analizand intamplari, fapte si consecinte, de ce mai citesti tu toate alea, cand oricum faci cum te taie pe tine capul? Pai pentru ca te fac sa te simti bine, iti explica niste lucruri, te fac sa intelegi de ce gandesc unii intr-un fel sau altul, te mai scot din rutina, iti mai arata si cealalta parte a lucrurilor (fie ea buna sau rea) si pentru ca te poti lauda ca citesti si altceva decat mail-ul din fiecare dimineata, la cafea…

Pe deasupra, au foarte multe pagini de moda si frumusete, ceea ce ma incanta la maxim; iar cand ma plimb cu teancul de reviste proaspat cumparate dupa mine prin oras, ma face sa ma simt, din nou, ca si Carrie Bradshaw (mai ales daca ea e pe coperta ” Elle”)…

Am acum un chef nespus sa citesc…mult si bine, multe si bune! Dar imi trebuie timpul… Timp pierdut aiurea prin oras cu prieteni care ma fac sa ma simt bine ( si eu pe ei😉 ), pe la cate un frappe cu inghetata la Festival ’39, la o mica tura de cumparat lucruri inutile, dar dragute, timpul pierdut mai ales la munca, stand degeaba si asteptand sa faci ceva si sa primesti bani pentru asta, timp trecut ca rapidul prin gara unui satuc de munte uitat de toti… Tocmai cand stai si analizezi astfel de situatii te intrebi de ce nu profiti pana la extrem de viata ta, de ce te lamentezi la fiecare esec, de ce nu te bucuri de tot si de toate…

Eu una sunt fericita dimineata pentru ca rasare soarele, ma bucur cand merg la facultate ca ma intalnesc cu colegii, ma bucur cand beau o cafea calda si buna, facuta de mine si cand stau seara la un pahar de vin cu apa minerala… Ma bucur ca intotdeauna m-am avut pe mine si nu ma plictisesc niciodata, ma bucur ca merg, ca vad, ca aud, ca simt vantul racoros de toamna in soarele inca puternic, ma bucur cand imi suna telefonul si aud o voce draga, ma bucur cand primesc un mesaj de „Noapte buna”, ma bucur cand stau in pat si rad cu prietena mea de toate porcariile, ma bucur daca merg la plimbare in parc si ma bucur cand lumea ma priveste ( critic, ironic, admirativ sau sugestiv)… De ce nu as face-o? Si atunci, cand aud persoane nefericite, ma intristez, imi pare rau ca nu pot sa le explic de ce ar trebui sa fie fericite si de ce viata asta e prea scurta, parca, pentru a nu fi apreciata.

Sunt lucruri despre nimic, poate…sau sunt lucruri despre orice! Putini sunt cei care mai au timp sa se gandeasca la viata, la ei, la ce au fost, la ce sunt sau la ce vor fi… Toate astea ar intra incategoria „WTF”, dar hai sa le numim dragut „Amintiri din copilarie”😛

Si, apropo de amintiri, cu prima ocazie voi publica pe blog o poezie scrisa de mine pe cand aveam 16 ani, dar care imi este tare draga. Pana una’alta, iti doresc sa fii fericit/a, sa apreciezi persoanele din jurul tau pana mai sunt acolo si sa te gandesti la tine!

Lasă un răspuns

