Happy Alexander’s Day !


La Multi Ani…. mie!  :D Si tuturor Alexilor si Alexelor… De Sfantul Alexandru ( care e de vreo 2-3 ori pe an) va doresc numai bine si… atat! Restul vine de la sine.🙂

Sf. Alexandru EXISTA ( si in calendarele crestin- ortodoxe, nu numai in mintile noastre😛 )

Si cadou de ziua mea… Ce fac eu? Merg la mare!!! Asa ca sa-mi scuzati absenta de pe internet cateva, putine, zile… Am sa revin cu comentarii, cu pareri si poate cu ceva poze… Pana atunci va las cu videoclipurile de mai jos, pentru ca, oricum, o sa le vad si o sa le ascult de-o sa-mi ” sara capacele”…😛

4 comentarii (+add yours?)

  1. Cineva
    Aug 30, 2007 @ 12:29:42

    la mulţi ani … şi dacă vrei să te pup caută-mă la mare
    ha ha😛

  2. Ana
    Aug 31, 2007 @ 06:16:06

    La multi ani! 🙂

  3. Maru':)
    Sep 03, 2007 @ 13:02:16

    „La multi ani” Alexandra si din partea mea insa ceea ce iti doresc cel mai mult este sa fi FERICITA🙂 pentru ca astfel vei trai si multi ani…!:)
    Sa ai o zi, o saptamana, o luna un an si o viata frumoasa!

  4. krossfire
    Sep 04, 2007 @ 09:29:21

    Cunoastem, cunoastem. Iti spun si eu cu intatrziere la Multi Ani🙂

Lasă un răspuns

