I gotta check into rehab!


Parca ar fi vremea melodiilor „de suflet”, iar aici vedeti piesa mea preferata….                   I-am innebunit pe toti cu ea😀

Isn’t it so nice… ?

Cateodata am impresia ca e o endless story… la fel cum traiesc si eu… like an affair, like a dream, like some unfinished business….

Si ar mai fi si aceasta particica frumoasa din melodia lui J.T ( ah…..)

Si cu asta au dat again lovitura baietzii astia…

Atat!😀

3 comentarii (+add yours?)

  1. Alexandra Solomon
    Aug 29, 2007 @ 14:40:09

    Ok, sorry daca nu merge videclipul cu Justin- am incercat sa repar da nu am reusit😦 Daca dati click pe el, va trimite pe youtube si-l puteti vedea acolo… Danke pt intelegere.🙂

  2. Cineva
    Aug 29, 2007 @ 20:49:20

    e ok melodia, Rihanna devine din ce în ce mai bună …

  3. Alexandra Solomon
    Aug 30, 2007 @ 15:35:54

    Am reparat videoclipul lui Justin, asa ca don’t worry anymore ca merge bine😉

Lasă un răspuns

