Demult, tare demult…


… am cunoscut o mica fata… ( asa zicea o melodie de la Vama Veche)… si fata asta a mea se opereaza… de apendicita. Tocmai in aceste momente e pe patul de operatie… Bafta multa si iti tin pumnii, draga mea Ioana ! Sa ne povestesti dup-aia ce si cum ai simtit, ca mi-ai spus ca vei fi treaza si constienta in tot acest timp. Pacat ca nu esti pe net sa discutam si sa ne explici ce face „doftoru'” p’acolo.😛

In alta ordine de idei, se gandea mintea mea in gandul ei ca ar fi bine sa dau o fuga pana la mare… da’ nu chiar acum, mai tarziu putin. :P  Acum lucrez ( sau ma fac ca lucrez)… la o shoseata, normal! La ce credeai?😛 Scriam in alt post ca vreau sa intaresc bronzul de Bucuresti si ala de munte cu ala de mare. Si vreau sa ma tin de cuvant!😀 Am sa va povestesc cum a fost la mare, dupa ce ma intorc. Pana atunci ne mai „vedem” pe blog-uri si pe mess-uri si pe google… cred. Intre timp am mai disparut pe la bunici, pe la strand, printre cartile de PR si printre emotii ca vine restanta… Asa ca vacanta placuta cine si cata mai are!!!😀

1 comentariu (+add yours?)

  1. Maru' :)
    Aug 29, 2007 @ 04:49:52

    Draga Ioana „cea mica”…!:)

    Sa sti ca noi, :))Maru’… :)), Nucu mic si :))Nucu mare :P:) suntem alaturi de tine chiar daca nu o sa ne crezi…:)).

    Stiu cum e sa fi operat de apendicita si iti urez sa te faci bine cat mai repede ca sa fi alaturi de prietena ta Ale’ care, se pare…:), iti simte lipsa si are nevoie de prietenia ta…!:)

    Daca ajungi la MARE Ale’, o sa te rog sa ii transmiti salutari din partea mea:), sa ii spui ca nu am uitat de ea si ca inca o iubesc …:)):P

Lasă un răspuns

