Vacanta continua…


cu alte treburi, sau „mai putin treburi”. Cred ca toate sunt premeditate. De exemplu, maica-mea ar putea fi acuzata de renovare premeditata si de trimiterea mea de acasa din culpa. Nu ajung eu bine din Bucuresti acasa, la munte, unde ar fi trebuit sa ma relaxez (pana la plictiseala), ca ma si pune la curent cu ultimele evenimente: „Vezi ca de maine-poimaine zugravim tot apartamentul!”. Noh ce bine, zic eu.

A doua zi- „Mai dureaza putin cu zugravitu’ ca punem si centrala ca demult am zis…”  Aham…si mai bine…da’ cat dureaza? Eu unde ma mut? Voi? bla bla…oricum nu mai conteaza ca treburile sunt deja premeditate. „Noi o sa stam acolo si tu acolo. Gata!”. Perfect, mi-au facut si planul….

A treia, a patra zi, plec eu de acasa….unde? La bunici; macar vreo 2 zile ca acasa nu se poate, toate-s cu curu-n sus. Si nu merg singura, biensur; o iau si pe Ioana, ca doar e aici aproape.😉 Si cand plec- „Sandy, vezi ca punem si usa de metal, dar nu e sigur…” Sa vezi tu casa cand ma-ntorc!😛

5 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana Sima
    Iul 14, 2007 @ 12:10:24

    I’ve been used…Oh My God!!! I’ve been used😀

  2. Alexandra Solomon
    Iul 15, 2007 @ 16:51:25

    Ei, hai ca stii tu mai bine cum a fost.😉

  3. simplulgand
    Iul 16, 2007 @ 17:22:42

    asa am patit si eu… viata e dura uneori ;))

  4. roxanik
    Iul 27, 2007 @ 08:45:19

    Lasa ca e mai bine ca te-au alungat de acasa, ca la mine au facut asta in mijlocul sesiunii.cel putin te-ai distrat un pic.:*

  5. Co:) - de la radio
    Aug 01, 2007 @ 05:51:08

    Trebuie sa recunosc „Ale’ „:) ca ai trait momente „groaznice”!:) Sa sti ca eu sunt alaturi de tine:) si cred ca putem sa punem bazele unui club al „intristatzilor”:) care atunci cand intra in casa sunt intampinati „premeditat”:) cu astfel de fraze:”…trebuie sa duci gunoiul AAAACCCCUUUUMMMM…” sau „…trebuie sa scuturi covorul ACUUUUUMMMM…”!:)
    Sper ca o sa reusesti „sa depasesti” cu bine… aceste momente „de cosmar”, momente grele de renovare, depresii si centrale termice, momente prin care trebuie sa treci fara ca tu sa ai vreo vina… Trebuie sa reusesti Ale’…! Sa nu cedezi si sa ti minte ca:”…ceea ce nu te omoara te face mai puternic…” Asa ca daca o sa „scapi cu viatza” o sa devi o femeie puternica pregatita sa infrunte „valurile vietii”(oricum umarul meu este intotdeauna la dispozitia ta, un umar „de treaba”…si plin de compasiune,🙂 pe care poti sa plangi oricand…)!
    Sa ai o zi, o saptamana, o vacantza si o viatza frumoasa in continuare!
    Co’

Lasă un răspuns

