„Doar” 39 de grade la umbra!


Si am fost si la strand. Supeeerr tare! Si mai super cald.😦 Era sa lesin de cald in drum spre casa dar mi-am revenit. ( lucky me ). Still, la strand lume multa si urata, tzigoinen destui, dar macar nu deranjau. Da’ cerseau ( am crezut ca numa pe strada sau in mijloacele de transport in comun sunt- da’ de unde!). 3 bazine din 5 erau umplute cu apa in felul urmator: primul- 1,30m – apa curata, aproape ca puteai s-o bei; al doilea- 1,80m – apa jegoasa, puteai numai sa sari o data si sa iesi repede; al treilea- nu stiu cat, dar mic- apa mai mult decat scarbos de jegoasa, cu tzigoinen mici, da’ inotatori. Una peste alta a fost bine, cu exceptia unor elefante nu foarte departe de shezlongul meu, care faceau topless si aratau ca hipopotamii… Da’ ma rog, mare-i gradina ta, Doamne, si multi ii sar gardul…

Caldura mare, mon cher… ce sa zic? Trebuia sa fugi de la „patura” pana la bazine ca te ardeau talpile de la nisip; da’ ardeau rau. Asta e, mai faci si sport, cica.😀 Curgeau apele de pe mine si fara sa fiu in apa, va imaginati doar; m-am dus la strand chiar in cea mai calda zi din tot anul- oficial! Erau 55 de grade la soare!!! Dar m-am prajit, atat cat trebuie…zic eu, ca nu ma ustura, nu ma pishca, nu ma nimic; e doar bronz.

Asta a fost prima mea zi la strand in Bucuresti. Dar parca acum nu-mi mai trebuie chiar asa. Si in plus, la mine acasa e mult mai curat, oameni mai frumosi si aer cald si placut, nu ca aici ca n-ai cum respira. Iar bronzul de munte tine mai mult!!! Asa ca, acasa cu mine! Si dup’aia la mare, sa intarim bronzul de capitala si ala de munte cu unu de apa sarata si neagra!😀

11 comentarii (+add yours?)

  1. gabriel
    Iun 28, 2007 @ 18:16:58

    si cand te gandesti ca in mures a fost racoare dupa ce a plouat ardeleneste toata dimineata🙂

  2. Alexandra Solomon
    Iun 28, 2007 @ 18:18:31

    Ohhh…da! Abia astept sa merg acasa, sa ma racoresc si sa-mi fie frig. Imi e dor sa-mi fie frig.😉

  3. Ioana Sima
    Iun 29, 2007 @ 08:04:24

    Ti-a cam fost frig asta noapte😀 Si sa vezi dardaieli cand ajungi in Fagaras…asa dardaieli de o sa vrei sa-ti fie „rece” pe terasa la strand la Moghioros😀

  4. Ioana Sima
    Iun 29, 2007 @ 08:04:56

    P.S.: A se nota ca am lasat comment😀 (chiar doua)

  5. Cornel
    Iun 29, 2007 @ 09:30:58

    „cu tzigoinen mici, da’ inotatori” =))) … Banuiesc ca preferai sa fie in al doilea bazin si sa nu stie sa inoate😀

  6. Emanuel
    Iun 29, 2007 @ 15:13:07

    Stai relax se poate si 45🙂

  7. Julia
    Iun 29, 2007 @ 18:18:49

    Cand am fost eu nu era nimeni in bazin…era apa foaaaaarte rece.

  8. krossfire
    Iul 06, 2007 @ 16:35:23

    Fost la strand in Valcea…nu ma risc in Buc😀

  9. Emanuel
    Iul 10, 2007 @ 22:21:16

    Sunt doua feluri de straduri: Strandurile C si stradurile N.
    (c-curate, n-necurate).
    S-c si Costa dar e umbra si nu ai buboase lipicioase si oameni far numar.
    S N se schimba apa pe skip, from time to time…

  10. roxanik
    Iul 12, 2007 @ 11:09:04

    M-am riscat si eu la strand in Bucuresti si a fost placut.Am facut baita, si m-am prajit bine.;;) Am fost la un strand bucurestean mai putin populat,deci mi-am facut mai putine griji.

  11. irimusvlad
    Iul 16, 2007 @ 19:33:20

    cum suna „39 de grade la umbra ” :)) se topeste Romania ..:))
    mi-a placut cum ai scris acolo „apa mai mult decat scarbos de jegoasa, cu tzigoinen mici, da’ inotatori” :))

Lasă un răspuns

