Vacanta!!!


Finally. Abia am asteptat. N-am mai avut vacanta de mult timp. Si n-am mai fost la mare demult. Vreau sa merg…mult, mult de tot! Si o sa merg, sigur, dar nu acum. Acum merg la strand. Unul dintre ele, nu stiu care exact. Dar merg. Deja sunt cu costumul de baie pe mine, pe punctul de plecare. E asa de cald!!! Ma racoresc cu un pahar de apa rece; si mai tarziu, cu o baie rece. Abia astept!

Au trecut examenele ( deocamdata cu bine, pentru ca nu am rezultate oficiale). Vor veni si rezultatele. Acum pot sa spun ca sunt in anul II, nu? Dar acum e vacanta. Nothing else matters, decat ca e vara, e cald si bine si mergem la strand; si mai tarziu la mare. Si ne bronzam, si stam cu burta la soare, ne incarcam bateriile, asimilam calciu, bem multe lichide (poate slabim)… ce misto!!!

A venit vacanta, pentru unii…😉 Atat acum, mai tarziu va spun ce fain a fost la strand…😀

3 comentarii (+add yours?)

  1. gabriel
    Iun 27, 2007 @ 16:08:34

    nu-i cinstit….vreau si eu concediu..macar 1 week:)).
    hope note mari la examene, dar vb aia, n-ai restanta, n-ai prestanta!

  2. Alexandra Solomon
    Iun 28, 2007 @ 17:36:17

    😀 lasa ca deocamdata se cheama ca mi-am facut eu vacanta. cat am asteptat…! sper sa primesti si tu concediu, macar 1 weekend- doua. si sper sa nu am restanta, cu riscul de a nu avea nici prestanta.😛

  3. roxanik
    Iul 12, 2007 @ 11:07:34

    E frumos in vacanta, dar…trebuie sa stim sa profitam de caldura asta.Baia rece e ultima optiune pentru mine.Printre primele e bronzatul(cu masura ca sunt mai alba asa de fel).Vacanta superba in continuare!!!

Lasă un răspuns

