Uite cum trece timpul…


…sau cum imi trece mie timpul… am facut de toate de la ultimul post. Nu mai tin minte exact ce si in ce ordine, insa ideea e ca am fost si eu la parada gay (unu la mana). Ioana       ( stiti voi cine), a detaliat mai mult intr-un post de-al ei. Totusi, am fost si eu si i-am vazut; ciudat totusi, nu stiu de ce aveam nevoie de asta, sau de ce in felul asta, dar manifestarea a avut loc; la fel si focurile de avertisment care s-au tras la un moment dat si petardele aruncate de cei „anti-gay”. Am lucrat in continuare, am avut si examene, peste care am trecut cu bine pana acum ( nici un rezultat oficial-sau oficios😛 , dar eu stiu ca am facut bine😉 ) si multe altele. Printre ele si cea mai satisfacatoare e, cred, faptul ca nu mai stau cu idiotii aia doi cu care stateam. Nici n-are rost sa va spun prin ce am trecut cu ei pentru ca oricum ma consider o martira. :)) Ideea e ca am scapat. Nu stiu de ce m-am mutat cu ei in the first place, dar una e cand stai cu oamenii la un suc si mergi la revelion si te distrezi, si alta e cand stai cu ei in casa si le vezi defectele si calitatile; mai ales defectele…pe toate!!! ( ar mai putea fi si cateva nedescoperite, dar nu ma mai risc sa stau si sa le observ). In seara asta merg sa-mi iau mobila si toate celelalte lucruri si gata! I’m done with them! Sper ca toata lumea care stie povestea (sau macar o parte din ea) sa traga o invatatura din asta…

Ma rog… in alta ordine de idei azi am facut business ( vorba vine). Mi-am luat trei perechi de sandale! Si ma simteam ca si Carrie Bradshaw prin Manhattan; pacat ca eu eram doar in Bucuresti, in drum spre casa- cu RATB-ul. :)) Funny, huh? Dar ideea, insa, m-a incantat. Sper sa mai fac o „tura” de asta cat de curand. Apropo de terapia prin shopping.🙂 Si acum ma simt mult mai bine. Nu ca nu as fi fost ok si inainte, dar asta mi-a mai ridicat putin moralul. Asa ca… i’m cool. Pot sa spun acum ca I’ve been there, done that. Si o iau de la capat!             

4 comentarii (+add yours?)

  1. krossfire
    Iun 23, 2007 @ 10:28:34

    Petardele au fost aruncate de organizatia Anti-Fascism impotriva celor de la Noua Dreapta. Niciun ”anti-gay” nu a aruncat petarde !

  2. Alexandra Solomon
    Iun 23, 2007 @ 10:51:09

    ok. acum stiu. my bad.🙂

  3. Cristescu Bogdan
    Iul 25, 2007 @ 09:02:24

    …sau cum imi trece mie timpul… [am] facut de toate de la ultimul post. Nu mai tin minte exact ce si in ce ordine, insa ideea e ca [am] fost si eu la parada gay (unu la mana). Ioana ( stiti voi cine), a detaliat mai mult intr-un post de-al ei. [Totusi], [am] fost si eu si i-[am] vazut; ciudat [totusi], nu stiu de ce aveam nevoie de asta, sau de ce in felul asta, dar manifestarea a avut loc; la fel si focurile de avertisment care s-au tras la un moment dat si petardele aruncate de cei “anti-gay”. [Am] lucrat in continuare, [am] avut si examene, peste care [am] trecut cu bine pana acum ( nici un rezultat oficial-sau oficios😛 , dar eu stiu ca [am] facut bine😉 ) si multe altele. Printre ele si cea mai satisfacatoare e, cred, faptul ca nu mai stau cu idiotii aia doi cu care stateam. Nici n-are rost sa va spun prin ce [am] trecut cu ei pentru ca oricum ma consider o martira. :)) Ideea e ca [am] scapat. Nu stiu de ce m-[am] mutat cu ei in the first place, dar una e cand stai cu oamenii la un suc si mergi la revelion si te distrezi, si alta e cand stai cu ei in casa si le vezi defectele si calitatile; mai ales defectele…pe toate!!! ( ar mai putea si cateva nedescoperite, dar nu ma mai risc sa stau si sa le observ). In seara asta merg sa-mi iau mobila si toate celelalte lucruri si gata! I’m done with them! Sper ca toata lumea care stie povestea (sau macar o parte din ea) sa traga o invatatura din asta…

    Ma rog… in alta ordine de idei azi [am] facut business ( vorba vine). Mi-[am] luat trei perechi de sandale! Si ma simteam ca si Carrie Bradshaw prin Manhattan; pacat ca eu eram doar in Bucuresti, in drum spre casa- cu RATB-ul. :)) Funny, huh? Dar ideea, insa, m-a incantat. Sper sa mai fac o “tura” de asta cat de curand. Apropo de terapia prin shopping.🙂 Si acum ma simt mult mai bine. Nu ca nu as fi fost ok si inainte, dar asta mi-a mai ridicat putin moralul. Asa ca… i’m cool. Pot sa spun acum ca I’ve been there, done that. Si o iau de la capat!

    Mam jucat cu ce ai scris tu … si am observat ca defapt timpul care trece, e raportat mie, trece citind ceea ce ai detaliat tu ca ai tot facut , vazut etc etc😀 acum…

    Totusi stiu ca am o oarecare impertinenta , dar sa stii ca am si constiinta ceea ce ma ajuta aproape defiecare data sa spun ca am parte de tot ce ii perspicace cand vine vorba de interventie, imagine a mea ce o percep ca pe o simpla coloana ce trece de imaginatie, totusi daca stau bine si ma gandesc, am tendinta sa spun si eu ca am vazut pe cineva care, ca am facut ceva care , sau ca am auzit cum, desi sa ma pun in personaje parca suna mai frumos😀
    unii spun minciuni iar altii doar le cred
    unii spun adevarul desi altii mint
    unii mint cand ceilalti vor adevarul
    unii cand spun adevarul defapt mint
    unii nu cred cand altii spun adevarul
    unii daca spun adevarul altii spun ca mint
    unii care mu mint spun de altii ca mint
    unii care mint nu vad pe altii care si ei mint
    unii care nu inteleg ce spun cred ca mint
    unii care mint cred ca eu nu inteleg ce spun
    unii care citesc cred ca eu spun adevarul
    unii care citesc spun ca eu nu stiu ce inseamna adevarul
    unii cred ca minciuna are legatura cu adevarul
    eu zic asa

    Daca nu minti adevarul nu este atat de important🙂

  4. Alexandra Solomon
    Aug 03, 2007 @ 12:15:03

    @Cristescu Bogdan: sincer…nu am prea inteles commentul tau, dar il voi mai citi de cateva ori ca poate-poate ma prind😛 Poate incerci sa ma mai lamuresti putin daca esti critic la adresa mea, sau era doar o constatare. Oricum, toate parerile sunt binevenite.😀

Lasă un răspuns

