„Cariera” de jurnalist


Ce inseamna, ma, sa fii jurnalist? Ma rog, jurnalist in devenire… Cunosti o gramada de oameni cu care nu te gandeai vreodata ca o sa apuci sa stai de vorba. Stiu, poate suna childish, but I cred ca e ceva si chestia asta. Imi aduc aminte de vremurile cand eram mica ( nu indepartate, de altfel😛 ) si ma uitam la televizor si incercam sa-mi imaginez cum arata cutare si cutare „de-adevaratelea”. Voi nu?

Si iaca-ta-ma mare don’soara in zilele astea, cunoscand o gramada de oameni. Bine, „cunoscand” ar fi cam mult spus, dar apucand sa dau mana cu ei, merge mai bine. „Buna ziua. Alexandra Solomon sunt. Ati vorbit cu mine la telefon. Eu v-am invitat…” sau „Buna ziua. Ma mai stiti? Alexandra…da da…Solomon. Eu sunt…”

Multe caractere, personalitati, oameni… normali si cu ceva in plus. Iti amintesti de timpurile in care visai sa fii macar jumatate din ei sau macar sa-i vezi in realitate. Era o chestie sa mergi la un concert si sa vezi vedetele live. Acum am ajuns sa ma contrazic cu Gheorghe. Ma rog, a fost o faza unica si irepetabila, cand m-a facut nebuna. Si cand i-am cerut o poza „cu maimuta”, mi-a spus: „Cum sa nu? Nebunul cu nebuna! ”

Si ar mai fi…places to see, people to meet… to be continued…

Iar asta chiar nu inseamna sa fii jurnalist!

3 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana Sima
    Mai 29, 2007 @ 20:48:56

    asta pt ca ti-am zis eu cand ne intorceam de la tvr (cu metroul) ca o sa fim vedete peste un an? :p

  2. Alexandra Solomon
    Mai 29, 2007 @ 21:00:05

    astept ziua in care o sa ne intoarcem de la pro tv ( nu cu metrou) si sa-mi aduci aminte ce spuneai „acum” un an…..

  3. Roxana
    Mai 31, 2007 @ 13:09:32

    Astept si eu momentul in care o sa fiti amandoua vedete si eu o sa ma laud ca am baut cafeaua cu voi in diminetile nebune de la leu.

Lasă un răspuns

