Multa, multa treaba


Asa s-ar descrie zilele petrecute de mine de vreo doua-trei saptamani incoace. Si acum sunt si racita. Vai de capu’ meu! Nu stiu cum se face, dar nu mai am chef de invatat deloc, ca pana acum a fost aproape ziua si testul si inca nu am terminat. Si numa’ bine ca termin cu testele intermediare si incepe sesiunea de examene nasoale… sper sa treaca odata toate astea. De-as avea timp sa mai si respir ar fi super-tare! Dar, ma rog, macar mi-am motivat absentele din blogosfera. La mai bine si la mai multe post-uri! (cand voi avea si timp😛 ).

Lasă un răspuns

