Lipsuri


Scria n3mira ca a fost tag-uita si da mai departe. Nah c-am prins si eu.

I’m in!

Imi lipsesc cam asa:

1. Tata.

2. Timp.

3. Calm.

4. Excursie.

5. Masina ( + carnet😛 ).

Daca cineva se simte, sa primeasca la randu-i.😀 Comentariile sunt bine-venite.

4 comentarii (+add yours?)

  1. Julia
    Apr 18, 2007 @ 10:00:51

    Vreau si eu masina😀 Carnetul il iau dupa. Pana atunci…am sofer😛

  2. Ioana Sima
    Apr 18, 2007 @ 15:45:48

    vezi ca mai ai un tag de la mine cu pestisorul…

  3. alexandraslm
    Apr 19, 2007 @ 06:00:33

    promit sa onorez si tag-ul ioanei…sa am timp numai.😛

  4. roxanik
    Apr 24, 2007 @ 12:59:24

    Si eu vreau masinuta.:D Ca invat eu sa conduc in timp.;) si timp.si calm.mai mult calm.

Lasă un răspuns

