Long time no see


Pai au trecut si sarbatorile…apropo „Hristos a inviat!” ( da, am auzit si eu😛 ) si toate cele bune! ( ca sa fiu in ton cu traditia). A fost un Paste…trecator. A venit repede si mai repede a plecat. Am fost si la Inviere, am vazut tot felul de oameni, unii la parada de moda, altii beti morti, altii veseli, altii se rugau, altii il mai si ascultau pe popa. Deci, toate bune. Am mancat si vreo doua oua rosii, si drob, si dulciuri (in special cozonac bun de la a mea buni😀 ). Am venit in Bucuresti, de unde am plecat, ca sa-mi continui activitatile. Treburi bune, in principiu. Doar ca mi-e dor de tata, vreau in vacanta la mare, vreau sa ma distrez mai mult si mai vreau si alte lucruri: un mini trenci, pantofi rosii ( chiar daca stiu ca toate lumea vrea, sau are), mai vreau vreo 2-3 rochite si…cam atat. Daca poate cineva sa-mi implineasca dorintele, e binevenit.😀

7 comentarii (+add yours?)

  1. krossfire
    Apr 13, 2007 @ 16:42:44

    Eu vreau un iepuras..si ce-i mai important…camera\garsoniera mea..in care sa tin un iepuras😀

  2. alexandraslm
    Apr 13, 2007 @ 17:42:53

    Da’ chiar: am o idee. As tag-ui pe cativa sa zica 5 lucruri pe care si le doresc (idee data de krossfire,prin commentu’ lui). Asa ca, cine intra, sa zica!😀

  3. Julia
    Apr 14, 2007 @ 20:03:11

    Pai…eu imi doresc exact ce-mi lipseste…am scris un post pe undeva pe blogul meu.😛

  4. Iulian
    Apr 14, 2007 @ 20:46:41

    Pai cred ca ma bag eu. O sa-ti indeplinesc dorintele astea.

  5. Ioana Sima
    Apr 15, 2007 @ 11:40:44

    a fost deja un tag pe tema asta…vezi la mine pe blog. kiss u.

  6. fluturasiinsplina
    Apr 15, 2007 @ 17:05:24

    Iepurasii sunt draguti in vitrinele pet shop-urilor,dar put ingrozitor cand te apropii de ei.Si ca sa fiu „ontopic” singura mea dorinta e sa vina vara cand voi fi dat capacitatea si voi fi intrat la liceul la care imi doresc sa intru.Inca doua luni…

  7. alexandraslm
    Mai 06, 2007 @ 19:48:30

    fluturasiinsplina, bafta multa!!!
    iulian, mersi.😉

Lasă un răspuns

