Tocanita de… salcie!


Da, pe bune! Am fost la biserica (sic!) de Florii. Cica se ia salcie sfintita. Pana aici, toate bune. Intru in biserica, lume multa…multa rau. ( si afara la fel; deci mai bine in biserica ca macar nu bate vantul ). Mai e putin, se termina slujba; numa’ bine ca oricum n-aveam chef sa stau prea mult in picioare.

Toate bune si pana aici, dar in momentul in care se aude popa- „Veniti in fata sa luati salcie! ” – prapad! Toata lumea aia de afara da sa intre si toata lumea din biserica vrea mai in fata. Popa: ” Va rugam sa nu va inghesuiti, ca sa putem imparti la toata lumea.” Da de unde! Sa fi vazut, frate, ce se inghesuiau toti la salcie de parca ar fi fost mai ceva ca painea calda… Macar de se dadea Pashte, ca ala e cu vin; asa as mai fi inteles (😀 ). 

Dar romanul, tot roman, si babeta, tot babeta. S-ar putea intelege ca am ceva cu batranii. Da! am, dar nu cu toti, pentru ca unii sunt chiar simpatici si mai putin „rablagiti” decat ceilalti. Insa… toate bune si frumoase pana nu incep babetele sa ma impinga si pe mine; „Da cu mine ce naiba ai? ca <io> nu te imping! Ai rabdare mamaie, unde vrei sa intri? ca tot acolo ajungi. Da’ lasa-i pe oamenii aia sa iasa…” Cam asta se putea auzi prin jur. In mintea mea- ” Doamne iarta-ma! Azi nu, ca sunt Floriile, da maine ii bag in piz.. ma-sii pe astia care se mai imping in mine! ”

Popii nu mai conteneau cu miruitu’ si cu impartitu’ salciei si babacii se inghesuiau de parca ar fi facut tocanita cu crengutele alea si ar fi avut mancare o luna! Ma rog, mai multe pacate iti faci daca mergi la biserica si faci de astea. Asa ajung si eu, cu chiu, cu vai, sa primesc 2-3 crengute si, in sfarsit, sa fiu din nou impinsa catre iesire; incolo nu stiu unde se mai grabeau… probabil ca sa faca tocanita😀 .

10 comentarii (+add yours?)

  1. krossfire
    Apr 02, 2007 @ 11:59:09

    Pentru batrani viata e o lupta. Noi suntem ‘inamicul’.

  2. miruna
    Apr 02, 2007 @ 16:30:37

    Mai groaznic e atunci cand in biserica intra vaaaluri valuri de „arome” ciudate gen transpiratie+mancare,transpiratie simpla,haine nespalate,mucegai.Mi-e mila de preoti (cateodata…).

  3. Drei Drei
    Apr 02, 2007 @ 19:41:32

    batranii se imbulzesc la ABSOLUT orice e moka…am citit in evenimentul ca s-au imbulzit cu mic cu mare cand a dat politia veste reflectorizante…:P…e romania..try to embrace it !
    p.s.:eu nu pot !

  4. ChiefRA
    Apr 02, 2007 @ 19:42:43

    Ma intreb oare cat timp liber iti trebuie sa le poti face pe toate. STateam si-ti citeam posturile si ma intebam cat timp liber iti trebuie sa mai si scrii despre ceea ce faci.. :)) te sarut.

  5. alexandraslm
    Apr 02, 2007 @ 19:46:08

    asta cu mirosurile necesita alt post; asta cu inghesuiala e lege; asta cu timpu’ e la moda sa zici ca n-ai, dar de fapt sa-ti dai seama ca-ti ajung 24 de ore pt aproape orice.😉

  6. Ana
    Apr 02, 2007 @ 20:14:06

    Am avut si eu o experienta similara ieri-_-‘ „Credinciosii” mei mai ca nu se bateau, injurau si calcau in picioare oamenii nevinovati(asa ca mine^^)…Un nene a iesit cu hainele rupte.”Sunteti niste vite”, mi-a rasunat in urechi…So not nice.
    Era si un nene politai, dar saracu’ era cum nu se mai poate mai depasit de situatie:))…

  7. lili
    Apr 03, 2007 @ 00:25:31

    Sa stii ca si noi am luat ieri salcie de la biserica!E drept ,mai putin sfintita ca aia din Bucuresti ca noi am primit-o la intrare ,nu ne-am imbulzit prea tare s-o obtinem! Acum troneaza intr-o vaza la intrare si chiar cred ca o sa ne poarte noroc!Ar fii totusi corect sa crezi si tu acelasi lucru despre salcia ta, pentru ca inainte de toate inseamna primavara!

  8. krossfire
    Apr 03, 2007 @ 05:56:21

    Cu mirosurile am scris si eu : este Putiform Vogue…

    By the way : A expirat postul ala..e timpul sa mai scriu unul😉

  9. Julia
    Apr 03, 2007 @ 07:59:22

    Eu nu am fost la biserica anul acesta. Am preferat sa stau acasa si sa astept sa-si aduca cineva aminte sa-mi aduca si mie salcie. Cineva si-a adus aminte… asa ca eu am parte de tocanita de salcie fara sa particip la K1 in curtea bisericii…

  10. roxanik
    Apr 11, 2007 @ 18:48:14

    Stiu si eu cum e cu salcia…am trecut prin asta de prea multe ori.

Lasă un răspuns

