corect…


Pentru ca mi-a adus aminte prietena mea de inca o faza, apropo de controlori (pe care inca mai am o nespusa pica…): de ce nu le zic ei nimic acelor cersetori care stau in autobuz si cersesc si se prefac, sau mai-stiu-eu-ce rugaciuni si cantece si poezii ( „Luceafarul” de exemplu) mai recita? Si pe deasupra, mai si urca pe langa ei. Pe cuvant…pe aia de ce nu-i dau jos din autobuz? Ii lasa acolo fara nici o problema, dar daca tu nu ai bilet iei amenda. Huh… Nu stiu daca asa sunt toti, dar astia pe care ii vad eu sunt nesimtiti rau de tot. ( sau numai de oameni ca astia am eu noroc…) Si cersetorii ce naiba se urca in autobuz? Nu au oricum destule locuri in care „intind mana” si te streseaza si pana nu tipi la ei nu te lasa in pace, si pe deasupra te mai si injura…?! Ziceti si voi? Is it fair?

Pe langa asta, mai sunt unii care mai au tupeu sa te ridice de pe scaun. ” Nu vezi, draga, ca domnu’ e-n bat?” sau „Nu te supara, dar doamne e gravida.” Mersi, „si eu”.😛 Adica ce, domnu’ sau doamna nu pot spune? Si-au luat purtator de cuvant? Si pe deasupra, atunci cand nu ma ridic sa las un „domn in bat” sau o „doamna gravida” sa stea pe scaun, inseamna ca nu-i vad, nu ca nu vreau. Si pe langa asta, mai are voie omu’ tanar sa fie si el obosit. Ca daca esti tanar nu inseamna ca nu te doare spatele, sau capu’, sau ca nu esti obosit, sau ca nu ai o zi proasta…etc. Toti aia cu proteze care se inghesuie tot timpul in autobuz au impresia ca tu esti intotdeauna odihnit, ca nu te doare nimic, ca ai o zi cat se poate de buna si ca ar putea sa te inghsuie oricat pentru ca „mama, hai ca tu esti tanar, lasa-ma si pe mine ca-s batrana si ma doare soldu’ si uite ce inghesuiala e.”

Cred ca ar trebui sa fie valabila regula primului venit. Si mai cred ca daca iesi la plimbare cu autobuzul ( referire la pensionari) iti asumi niste riscuri. Ar trebui sa te gandesti ca e aglomerat, ca s-ar putea sa n-ai unde sa stai jos sau ca e lume multa si pur si simplu nu mai ai loc in autobuz. Dar ai nostri compatrioti au alta parere. Si pe langa parere, mai au ceva: calatoriile cu mijloacele de transport in comun gratuite.

Deci, cine ar fi mai indreptatit? Eu,care primesc si amenda (aiurex) si mai am si abonament ( si le platesc pe amandoua), sau ei care alta treaba n-au decat sa se plimbe atunci cand e aglomeratia mai mare?!

Stiu ca ar putea suna rautacios, dar bunica mea nu ar ridica niciodata un tanar de pe scaun daca n-ar avea unde sa stea, ci ar astepta sa-i ofere cineva locul ( si asta fara priviri sugestive indreptate catre „vinovatul” de pe scaun). Si daca tot nu ar apuca sa se aseze, e constienta ca oricine e om si are dreptul sa stea jos, fie ca e tanar sau nu. Si bunica prietenei mele ar fi de acord cu mine!

7 comentarii (+add yours?)

  1. Ioana Sima
    Mar 29, 2007 @ 13:37:55

    Ar fi si este bunicutza mea de acord😀

  2. N3mira
    Mar 29, 2007 @ 13:47:07

    si eu sunt de acord cu tine.. si bunica mea ar fi, dac-ar mai fi..

  3. alexandraslm
    Mar 29, 2007 @ 14:53:41

    Deci, buni, nu esti singura.🙂

  4. Marcus Vibius Hortulanus
    Mar 29, 2007 @ 19:02:12

    Mda… Tot timpul persoanele care pretind „bun simţ” nu dau ele dovadă de el…
    Păi, dacă tu îmi spui mie să te respect, nu înseamnă că ai ajuns tu în ultimul hal, să-mi bagi respectul pe gât?
    Mi se pare logic!
    Felicitări, alexandra, pentru că eşti mai liberă în gândire… Într-adevăr, locul îi aparţine primului venit, care este singurul în măsură să decidă dacă vrea să-l cedeze sau nu…

  5. ha ha ha
    Mai 05, 2007 @ 15:26:58

    Se vede de la o posta ura indreptata catre controlori. Cand o sa iti dai seama ca nimic nu e gratis si totul se plateste pe lumea asta? Crezi ca ai ceva in plus fata de alti? Iti spun eu ce ai o doza foarte mare de nesimtire si cretinism .

  6. alexandraslm
    Mai 06, 2007 @ 19:36:45

    ha ha ha- you don’t know me, so, you’d better shut up. sau mai bine, taci! :))

  7. alexandraslm
    Mai 06, 2007 @ 19:41:21

    ah, si oricum- ha ha ha- postul asta nu era despre controlori. macar citeste, si dup-aia comenteaza. who’s the biatch now? :))

Lasă un răspuns

