Aha!


…si iar m-a prins controlu’ in RATB, dar…surpriza! Aveam abonament. Nu mai eram fata umila de luni care a patit de toate si am fost chiar mai „indrazneata”…

1st „deci” : stimabilul (unul dintre ei, ca azi erau 2oi „neni”) a ajuns la mine. Am scos cardul Activ ( :)) ) si i l-am aratat, dar, cum de fel am o privire poate prea sugestiva, nu l-a mai verificat de „validare”. Nu de alta, da’ am prins o pica pe ei de mor… Celorlalti de langa mine, in schimb, le-a verificat cardurle.  hehe😛

2nd „deci”:  poate ca daca as incerca si de acum incolo cand ma prinde cu musca pe caciula ( Doamne Fereste! ), sa folosesc acea privire…poate scap.

Da’ la ce ghinion am, nu cred. So, I should stick to still buying tickets.😀

1 comentariu (+add yours?)

  1. Ioana Sima
    Mar 29, 2007 @ 07:00:45

    Da faza cu boschetaru’ care a urcat pe langa controlori nu ai zis-o…era si mai intrigant…

Lasă un răspuns

