Baga-mi-as eu ceva


…in controlorii din RATB ! De ce intotdeauna se iau numai de oamenii care nu au fata de criminali? Se mai intampla sa mai ramana omu’ fara abonament si sa uite… ca are un bilet in buzunar…pe care cica trebuie sa-l composteze. Altfel ce? nu tot asa am dat 1,1 lei pe el? Sau daca nu-l compostez primesc banii inapoi?

 KK-m-as!  ( ups! )

 Vin si eu fain-frumos de acasa de la mine si ma trezesc cu greu in dimineata asta sa ajung la cursu’ ala extrem de boring si ma urc numa’ bine in 69 ca sa ma trezesc cu controloarea-n fata. ” Biletul la control, va rog! „. Cred ca am bagat o fata in momentul ala de m-as fi speriat si eu de mine. De ce? Pai pentru ca atunci am realizat ca nu compostasem acel valoros bilet, baga-s-ar dreq-n el! ( iaca am facut si rima). :P  Si ma trezesc ca domnisoara ( cat tancul) de langa mine se gaseste sa-mi dea amenda. Fazele cu ” Iertati-ma, sunt si eu studenta si am venit ieri de acasa si am uitat sa-mi compostez biletul ca am tot timpul abonament…” nu merg ! Si nu merg pentru ca nu vor sa fie ei intelegatori. Si in cazul meu, chiar asa era. Uitasem sa compostez minunatul bilet. Ok, vina mea! Dar daca tot a vazut ca am avut abonament ( ca inca il mai aveam pe „expiratu’ „) si bilet, pe deasupra, nu s-a gandit ca eu le-am platit pe alea? De ce sa-i mai platesc eu ei inca 40 lei pe amenda? I se parea ca am fata… Whatever; ea a fost multumita ca si-a gasit vocatia ( de o beshita de controloare) si ca m-a amendat pe mine, iar eu, pentru ca stateam „prea bine” cu banii, a trebuit sa iau resemnata (mai mult sau mai putin, dar mai mult injurand…) amenda. Pe langa ca la inceput mi-a zis: „Stii ca amenda e de 1 milion jumate, nu? ” La care eu: „Nu, e de 40lei in 48 de ore.” Si dupa ce a vazut ca nu-s chiar asa de proasta precum isi inchipuia ea ( din amabilitatea mea), a zis ca am dreptate. Si de unde credeti ca stiu asta? Pentru ca am mai luat o amenda… da’ atunci n-am avut deloc bunavointa sa mai port un invaluable bilet dupa mine.😀

3 comentarii (+add yours?)

  1. raduku
    Mar 26, 2007 @ 13:07:44

    Pai asa e cu controlorii…da-i in masa, ca banii vin si se duc….noi sa fim sanatosi!

  2. andrei
    Mar 26, 2007 @ 19:55:40

    Pe sistem antic de compostat, prin Iasi, biletul meu n-a avut parte de gaurica dar microbu tusului era…. AMENDAAA!!! F***

  3. golby
    Apr 08, 2007 @ 21:21:25

    Eu am scăpat acu 2 săptămâni de amendă, am cotizat 1 RON la nea controloru şi am fost liber. Hehe:) Oricum numa atât mai aveam la mine şi acte nu aveam. N-avea decât să mă ducă să mă identifice. A ales varianta ieftină (extrem de ieftină pt mine) şi comodă.

Lasă un răspuns

