Girls problems


Am terminat treaba prin casa si acum ma plang…uitadu-ma la bietele mele unghii. Fetele ma inteleg. Stau si ma gandesc la cat de mult am muncit la frumoasa manichiura (ca doar o fac singura, ce rost are sa merg la manichiura, cand pot face si eu acelasi lucru acasa? – dar asta e alta discutie…) cu punctulete, cu forma aproape perfecta…cu atata pasiune; doar e pentru mine.🙂  Ei bine, as fi avut de ales:

1. Sa stau sa-mi admir unghiile si atunci sa nu mai fac nimic; si, deci, casa ar fii fost un dezastru ( aproape);

2. Sa fac treaba si sa nu mai bag in seama unghiile.

:-/  Ce am ales? Pai am fost fata desteapta si am facut curat. Cum? Acum apartamentul e ca nou si … unghiile mele sunt praf.      :(     Dar: acum pot sa-mi fac o noua manichiura fara sa-mi para rau de cea veche, pentru ca oricum asta e „moarta” !  😀

5 comentarii (+add yours?)

  1. Arthur
    Feb 24, 2007 @ 12:34:41

    Intr-adevar, frumoase povestiri :*

  2. krossfire
    Feb 24, 2007 @ 12:36:38

    Girl Problems…asa se scrie😛

    Ce rau sunt…oricum nu voi ajunge sa ineteleg femeia, oricat as crede ca deja o fac.

  3. alexandraslm
    Feb 24, 2007 @ 12:38:24

    se mai intampla si nenorociri de astea😛 oricum, ma refeream la fete, nu doar la o singura fata. deci raman la ideea de „girls”😀

  4. princessita
    Feb 25, 2007 @ 00:34:31

    cand imi faci si mie punctulete ?:P…eu sunt incapabila sa-mi fac manichiura x( imi tremura mainile in draci :)) deh ce ti-e si cu fetele din ziua de azi

  5. Marcus Vibius Hortulanus
    Mar 29, 2007 @ 18:58:18

    Eu, dacă aş fi fost fată, mi-aş fi păstrat manichiura…

Lasă un răspuns

