Ce vei face cu singura ta viata?


Dupa ce am scris titlul am stat cateva minute sa ma gandesc. Caut raspuns la intrebarea asta cam de ceva vreme, cu pauze intre diversele tipuri de intrebari care au aceeasi esenta. 

Am avut un joc la birou, acum putina vreme, care ne-a transpus pe mine si pe colegii mei inapoi in perioada copilariei. Ne-am aratat unii altora poze cu noi in variantele mini si ne-am povestit cate o patanie amuzanta din copilarie. 

Inainte de asta, am fost “intervievata” tot in cadrul unei initiative la serviciu, despre ce visam atunci cand eram copil ca voi deveni ca adult. Va spun si voua, ca nu-i secret: le-am scris ca ma imaginam astronaut, ca sa fiu mai aproape de stele; apoi m-am gandit ca mi-ar placea sa fiu detectiv, sa caut raspunsuri pentru lucrurile aparent fara raspuns; apoi mi-am spus ca daca niciunul dintre astea nu va functiona, voi putea deveni printesa.
11520121807188So, as I turned into not being a princess…. I became something totally different.

Asta nu inseamna ca mi-am pierdut dorintele pe parcurs. Ele doar s-au modificat. Acum imi doresc sa ma apuc o data de cursurile de Interior Design la care m-am inscris acum mai bine de un an si ceva, si sa fac din asta o pasiune “tangibila”. Apoi, de ce nu?! visez de ceva vreme ca as putea sa am un mic business al meu, mi-ar placea sa organizez evenimente sau sa fiu colaborator la organizarea de evenimente… Dorinte ar fi, dar, ca multi altii, m-am plafonat in living my life as everyone else does…si n-am mai gasit timp pentru restul.

Raspuns la intrebarea din titlu inca n-am. Poate doar asa niste idei, cum ca as vrea sa fie ceva de neuitat, as face-o memorabila. Dar nu stiu cum inca.
popular life quotesCe vei face cu singura ta viata? Tu ti-ai pus intrebarea asta vreodata?

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 27 other followers

