Lume multa, oameni putini…


La concluzia asta am ajuns eu cu ceva zile in urma. Nu stiu cum se face, dar am impresia ca sunt o privitoare pasiva (intr-o oarecare masura) la evenimentele care au loc in viata mea. Se intampla multe lucruri, dar in acelasi timp, nimic. Da, stiu, e un paradox stupid, dar asta am eu impresia ca se intampla… Ciudata fata,nu? Ma implic acum doar in lucrurile care ma afecteaza direct emotional…si ma refer la fericire acum. Sunt fercita-de asemenea, intr-o oarecare masura… Lucrurile merg bine- intr-o oarecare masura. Spunea cineva ca “un singur lucru e absolut: ca totul este relativ!” Asa zic si eu. Shakespeare mai zicea: “All the wolrd’s a stage, and all the men and women are merely players.” Cat de adevarat!

Postul asta chiar este numai despre mine, asa ca puteti sa criticati cat vreti! Ma va afecta doar intr-o oarecare masura… :) Deocamdata puteti sa cautati numele meu pe google si ma veti gasi… aici… In rest, sunt undeva in lumea asta, pregatindu-ma de scoala de soferi si pentru restanta din septembrie de la PR, indragostindu-ma si reindragostindu-ma, iubind soarele si vacanta, lucrand, pierzand vremea citind Cosmopolitan si John Perkins si straduindu-ma sa constientizez evenimentele din viata mea…

11 comentarii (+add yours?)

  1. raluca
    Aug 03, 2007 @ 14:17:27

    foarte tare postul !

  2. Alexandra Solomon
    Aug 03, 2007 @ 14:20:04

    @raluca: danke :D

  3. Co':) - de la radio
    Aug 03, 2007 @ 16:29:08

    Sti cat e ceasul PRUNA mica?:) E 19,19 si sunt inca la birou si de abia acum am terminat “triaba”!:) Mi se inchid ochii de somn insa mi-am promis ca nu o sa plec pana nu o sa iti scriu cateva randuletze(se pare ca asta e una din placerile mele…sa scriu)!;)

    Sti ce mi-a placut cel mai mult din “post-ul” tau? TITLUL…!:)(in rest nu am retinut nimik:)

    Nici nu iti imaginezi cata “intelepciune” este in acest titlu:”Lume multa, oameni putini…” Intr-o singura fraza ai caracterizat o planeta intreaga.:)

    Doar o vorba o sa iti mai spun, asa ca sa te simti si tu bine…:”SE PARE CA SI TU FACI PARTE DIN CATEGORIA ACELOR ‘OAMENI PUTINI…’ ” si iti “prezic” ca o sa fii f.f.f.f.f.f.f.f.f. fericita pentru ca a fii om = A FII FERICIT(iti spune asta “MARU’ ” care e deja in “CLUBUL OAMENILOR PUTINI…” si e cel mai fericit om de pe planeta la ora actuala…!;)

    Sa ai un w.end frumos!
    Co’

    PS: “Mi-ai promis”…ca o sa ma inveti si pe mine cum functioneaza “blog’urile” astea si uite ca am o intrebare pentru tine:”–Cat de des trebuie sa ‘postesti’…?:)U Ale’? Cat de des ‘post’esti?;) P:) ‘”

  4. Co':) - de la radio
    Aug 03, 2007 @ 16:31:24

    PS2: La cat de mult imi place sa scriu se pare ca o sa fiu numai “in post”…!:)))))))))))))

  5. tzutzu
    Aug 04, 2007 @ 10:17:49

    alexandra… eu zic ca acolo unde ai scris indragostindu-ma si reindragostindu-ma ai gresit oarecum … creca era mai bine sa scrii indragostindu-ma sau reindragostindu-ma urmata de semnul intrebarii.. nu?

  6. Ioana Sima
    Aug 04, 2007 @ 11:32:53

    Argh!!! WTF??? I mean WTF?????????? :D this is almost funny but still not funny enough…postul ok, commenturile…wtf??? :D :D :D

  7. dumy84
    Aug 04, 2007 @ 16:40:57

    Intr-adevar..sunt din ce in ce mai putini oameni, intr-un ocean de specimene, ciudate si hidoase ;)

  8. krossfire
    Aug 05, 2007 @ 13:59:47

    Corect, oameni putini. Eu sunt printre cei care merg pe ideea salvarii prin distrugere totala. Who’s with me ?

  9. Ioana Sima
    Aug 07, 2007 @ 07:03:44

    @kross: I’m with yoooouuuu as Avril would say :D

  10. Trackback: De ce vorbim de noi? ¦ 121416.net
  11. Alexandra Solomon
    Aug 13, 2007 @ 08:29:06

    Hey, people, nu am scris post-ul asta pentru ca unii sa creada ca e un battle field… nu ma deranjeaza comment-urile, anyway, so np :P Voiam doar sa stiti. :D

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 27 other followers

